Problemi s dostavom

Jako isporuka vaše narudžbe traje dulje od 7 dana, provjerite podatke koje smoo poslali u vaš e-mail:

1) Provjerite potvrdu narudžbe, da li ste ispravno unijeli telefonski kontakt. Ako niste primili potvrdu, provjerite provjerite sandučić za masovnu i neželjenu poštu (spam), ili se obratite našoj korisničkoj liniji s brojem narudžbe.

2) Provjerite jeste li primili e-mail o otpremi pošiljke u kojoj šaljemo link za praćenje i broj paketa. Veza za praćenje postaje funkcionalna tek nakon što prijevoznik fizički preuzme paket. Ako nije dostavljen e-mail, narudžba iz nekog razloga možda nije poslana. Za više informacija kontaktirajte našu liniju za korisnike.

3) Ako smo već poslali narudžbu, možete upotrijebiti vezu praćenja i broj paketa, kako biste saznali gdje se pošiljka nalazi. Za informacije o isporuci, promjeni adrese ili vremenu isporuke se obratite prijevozniku.

4) Ako je prijevoznik izgubio paket, ili je ga isporučio oštećenog, odmah nas kontaktirajte.


Praćenje paketa

Hrvatska Pošta https://tracking.packeta.com/hr/tracking/search
DPD https://tracking.packeta.com/hr/tracking/search
Overseas https://tracking.packeta.com/hr/tracking/search
Ova web trgovina pohranjuje kolačiće za pravilno funkcioniranje web mjesta. Korištenjem naših usluga pristajete na korištenje i pohranu kolačića na vašem krajnjem uređaju. Omogući kolačićeNemojte dopustiti kolačiće