Problemi s dostavom
Jako isporuka vaše narudžbe traje dulje od 7 dana, provjerite podatke koje smoo poslali u vaš e-mail:
1) Provjerite potvrdu narudžbe, da li ste ispravno unijeli telefonski kontakt. Ako niste primili potvrdu, provjerite provjerite sandučić za masovnu i neželjenu poštu (spam), ili se obratite našoj korisničkoj liniji s brojem narudžbe.
2) Provjerite jeste li primili e-mail o otpremi pošiljke u kojoj šaljemo link za praćenje i broj paketa. Veza za praćenje postaje funkcionalna tek nakon što prijevoznik fizički preuzme paket. Ako nije dostavljen e-mail, narudžba iz nekog razloga možda nije poslana. Za više informacija kontaktirajte našu liniju za korisnike.
3) Ako smo već poslali narudžbu, možete upotrijebiti vezu praćenja i broj paketa, kako biste saznali gdje se pošiljka nalazi. Za informacije o isporuci, promjeni adrese ili vremenu isporuke se obratite prijevozniku.
4) Ako je prijevoznik izgubio paket, ili je ga isporučio oštećenog, odmah nas kontaktirajte.
Praćenje paketa
Hrvatska Pošta | https://tracking.packeta.com/hr/tracking/search |
Overseas | https://tracking.packeta.com/hr/tracking/search |